RUILEN EN RETOURNEREN


RETOURNEREN

We doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk te informeren over de artikelen die wij aanbieden.

Gepersonaliseerde items kunnen niet retour. Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag van items die niet gepersonaliseerd zijn eventueel betaalde verzendkosten, moet het teruggestuurde product ongebruikt zijn. Producten die bevlekt of beschadigd zijn door het proberen kunnen niet worden geruild of geretourneerd. Alle teruggestuurde items worden bij binnenkomst geïnspecteerd.

Voor een snelle en juiste afhandeling van het retour is het van belang om altijd je naam en het ordernummer te vermelden bij de retourzending. De verzendkosten van het retour zijn voor je eigen rekening. We hopen op je begrip hiervoor. Bij een ruiling sturen we het nieuwe product altijd gratis naar je toe.

We raden je aan je retour te versturen met een Track and Trace code. Je bent zelf verantwoordelijk voor vermissing of beschadiging van het product tijdens de verzending. Bewaar het verzendbewijs tot je melding hebt gekregen dat je retour is verwerkt.

Als wij je retour in de originele staat hebben ontvangen, dan zullen we zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, het aankoopbedrag terugstorten naar het rekeningnummer waarmee je hebt betaald. De, bij de aankoop betaalde, verzendkosten betalen we alleen terug als de gehele bestelling wordt geretourneerd.

Studio Blos Nederland behoudt zich het recht om het aankoopbedrag niet of gedeeltelijk te crediteren als het product beschadigd is of redelijkerwijs kan worden aangenomen dat het product is gedragen.

Het retouradres is:
Studio Blos Nederland
t.a.v. retouren
Europalaan 6
6991 DC RHEDEN

Heb je nog vragen? Neem dan alsjeblieft contact met ons op, we helpen je graag!